ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΟΜΙΛΗΤΩΝ
Η εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση και κατάρτιση – Προκλήσεις και προοπτικές
Γιάννης Γιαλαμάς, Σύμβουλος Καινοτομίας στη Prosvasion, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Τα εικονικά περιβάλλοντα εντός και εκτός της σχολικής μονάδας - Διαφορετικά μέσα χρήσης της εικονικής πραγματικότητας
και πως εντάσσονται στο σχολικό πρόγραμμα
Ευσταθία Χατζή, Γιώργος Σοφιανόπουλος (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού)
Ευσταθία Χατζή, Γιώργος Σοφιανόπουλος (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού)
Πρακτικές χρήσης της πλατφόρμας VR Artsteps στην εκπαίδευση και στην κατάρτιση
Κλημεντίνη Κοντογιάνννη, υπεύθυνη διαχείρισης VR χώρων στην πλατφόρμα ARTSTEPS της Dataverse Ltd
Κλημεντίνη Κοντογιάνννη, υπεύθυνη διαχείρισης VR χώρων στην πλατφόρμα ARTSTEPS της Dataverse Ltd
Εφαρμογή συστημάτων ποιότητας στην από απόσταση εκπαίδευση
Αναστασοπούλου Βασιλική, Εκπαιδευτικός Οργανισμός “ΔΗΜΗΤΡΑ”
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση και κατάρτιση. Προκλήσεις και Προοπτικές
Βασίλης Γερογιάννης, Πρόεδρος Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Βασίλης Γερογιάννης, Πρόεδρος Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Παρουσίαση καλής πρακτικής εκπαίδευσης με Τεχνητή Νοημοσύνη
Θανάσης Αδάμου, Τμήμα Πληροφορικής Bee Group ΑΕ
Θανάσης Αδάμου, Τμήμα Πληροφορικής Bee Group ΑΕ
Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη - Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου ΤΠΕ: 2005 – 2024
Καθηγητής Χαράλαμπος Ζαγούρας, Επιστημονικός Υπεύθυνος έργου
Δήμητρα Εγγάρχου, Αναπληρώτρια Υπεύθυνη έργου - ΙΤΥΕ «Διόφαντος»
Καθηγητής Χαράλαμπος Ζαγούρας, Επιστημονικός Υπεύθυνος έργου
Δήμητρα Εγγάρχου, Αναπληρώτρια Υπεύθυνη έργου - ΙΤΥΕ «Διόφαντος»
Η αναγκαιότητα δημιουργίας άτυπου Θεσσαλικού δικτύου εκπαιδευτικών. Ο στόχος του δικτύου, η φιλοσοφία και οι προϋποθέσεις συμμετοχήςΝίκος Πιτσούλης, Πρόεδρος “ΔΗΜΗΤΡΑ” Εκπαιδευτική Συμβουλευτική ΑΕ