Γεώργιος Σούλτης, Αντιδήμαρχος Eπιχειρησιακού Σχεδιασμού και Τεχνικών Έργων
Ο Γεώργιος Σούλτης έλαβε Δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχ/κών του τμήματος Ηλεκτρολόγων της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, το 1978. Από το 1981 είναι ωρομίσθιος καθηγητής στο ΚΑΤΕΕ Λάρισας και το 1984 εκλέχτηκε Καθηγητής Β Βαθμίδας στο Τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Λάρισας. Το 2003 έγινε επίκουρος καθηγητής και έως και σήμερα υπηρετεί στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ του ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ. Από το 1981 διδάσκει αδιαλείπτως τα μαθήματα των Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου και των PLC (θεωρία και εργαστήρια) στα τμήματα Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων του ΤΕΙ. Έχει οργανώσει τα εργαστήρια Συστημάτων Αυτομάτου ελέγχου και PLC του ΤΕΙ Θεσσαλίας. Έχει οργανώσει και διδάξει σε μεγάλο αριθμό σεμιναρίων από το 1981 έως και σήμερα, σε θέματα κυρίως αυτοματισμών και κανονισμών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων, όχι μόνο στο ΤΕΙ, αλλά σε μια σειρά φορέων όπως είναι το ΤΕΕ, το ΕΛΚΕΠΑ, ο Σύλλογος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ο σύνδεσμος Ηλεκτρολόγων Εγκαταστατών όλης της Θεσσαλίας και πολλοί άλλοι φορείς. Έχει συγγράψει σημειώσεις και βιβλία και έχει συμμετάσχει σε ερευνητικές ομάδες ερευνητικών προγραμμάτων σε θέματα αυτοματισμού. Από το 1997 έως το 2003 εκλέχθηκε για 2 θητείες αντιπρόεδρος του ΤΕΙ Λάρισας και διετέλεσε πρόεδρος της επιτροπής Ερευνών, όπου διαχειρίστηκε Ευρωπαϊκά προγράμματα των οποίων ο προϋπολογισμός άγγιξε τα 2,5 δισεκατομμύρια δραχμές. Έχει ασχοληθεί έντονα με την επαγγελματική κατάρτιση από διάφορες θέσεις και συνεχώς από το 1984 έως και το 2012. Στο τμήμα Πληροφορικής για 10 χρόνια δίδασκε το μάθημα «διδακτική της Πληροφορικής». Έχει συγγράψει βιβλία πληροφορικής και για μεγάλο χρονικό διάστημα αρθρογραφούσε σε τοπικά έντυπα με θέματα πληροφορικής. Από το 2012 έως και σήμερα είναι επιστημονικός υπεύθυνος Θεσσαλίας του διαγωνισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής του οργανισμού WRO, και στα πλαίσια αυτά είναι υπεύθυνος ερευνητικού εκπαιδευτικού προγράμματος στο ΤΕΙ Θεσσαλίας με θέμα «Εκπαιδευτική Ρομποτική». Από το 2014 έως και σήμερα είναι παράλληλα αντιδήμαρχος στο Δήμο Λαρισαίων.
Βάσω Αναστασοπούλου, Διευθύντρια Ανάπτυξης, Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΔΗΜΗΤΡΑ
Η Βάσω Αναστασοπούλου, έχει πάνω από 20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στην επαγγελματική εκπαίδευση, απασχόληση και κατάρτιση. Έχει σχεδιάσει και διαχειριστεί εκατοντάδες προγράμματα στους τομείς της επαγγελματικής εκπαίδευσης, της κοινωνικής ένταξης και της απασχολησιμότητας, πολλά από τα οποία έχουν ξεχωρίσει ως Καλές Πρακτικές διεκδικώντας σημαντικά βραβεία και διακρίσεις από τις Εθνικές και Ευρωπαϊκές Αρχές. Είναι συγγραφέας και συντάκτρια πολλών μαθησιακών υλικών και διδακτικών μεθοδολογιών, εκπαιδεύτρια εκπαιδευτών ενηλίκων και πιστοποιημένη σύμβουλος κοινωνικά ευάλωτων ομάδων. Έχει μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA).
Γιώργος Κουλαουζίδης, Σύμβουλος καθηγητής, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.)
Ο Γιώργος Κουλαουζίδης, γεννήθηκε στο San Luis Obispo (ΗΠΑ) και μεγάλωσε στην Καλαμαριά. Σπούδασε μαθηματικά (ΑΠΘ) και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση (University of Surrey) και στην εκπαίδευση ενηλίκων (ΕΑΠ). Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης. Εργάστηκε ως καθηγητής μαθηματικών στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή όπου σχεδίασε και οργάνωσε το Dimitris Perrotis College στο οποίο υπηρέτησε ως Υποδιευθυντής Σπουδών για 12 χρόνια. Σχεδίασε το πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών του ΕΚΔΔΑ και ήταν μέλος του επιστημονικού συμβουλίου που επόπτευσε την λειτουργία των δημοτικών Κέντρων Δια Βίου Μάθησης. Έχει μεταφράσει τέσσερα βιβλία για την εκπαίδευση ενηλίκων και δύο για την εκπαιδευτική έρευνα ενώ επίσης έχει επιμεληθεί αρκετά επιστημονικά συγγράμματα. Είναι μέλος του Δ.Σ. της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, του Δ.Σ. της European Association for the Education of Adults, του Δ.Σ. του International Hall of Fame of Adult and Continuing Education, και της ομάδας που ηγείται τη δημιουργία της Διεθνούς Ένωσης για την Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Από το 2016, είναι μέλος του δικτύου των ανεξάρτητων εμπειρογνωμόνων που αξιολογούν, για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή την πορεία των κρατών μελών αναφορικά με την εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι μέλος συντακτικών επιτροπών σε 7 επιστημονικά περιοδικά (εκ των οποίων 4 διεθνή). Το 2019 η διεθνής επιστημονική κοινότητα της εκπαίδευσης ενηλίκων αναγνώρισε τη συμβολή του στην ανάπτυξη του πεδίου στην Ελλάδα και τον ενέταξε στο International Hall of Fame of Adult and Continuing Education (ο πρώτος Έλληνας επιστήμονας του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων που λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση).
Βασίλης Χ. Γερογιάννης, Καθηγητής, Πρόεδρος Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Ο Δρ. Βασίλης Χ. Γερογιάννης είναι Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Μέλος ΣΕΠ στο Πρόγραμμα Σπουδών στην Πληροφορική του ΕΑΠ, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΟΑΤΑΠ, Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Ινστιτούτου Έρευνας και Καινοτομίας του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης ΙΑΣΩΝ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου Έρευνας & Καινοτομίας (ΠΣΕΚ) της Περιφέρειας Θεσσαλίας και Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ Κ&Δ Θεσσαλίας.
Δώρα Κατσαμώρη, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων- Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια, Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Η Δώρα Κατσαμώρη είναι διδάκτωρ του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στον τομέα της Εκπαίδευσης για την Ιδιότητα του Πολίτη και τις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, την εκπαίδευση στις φυλακές, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, καθώς και την εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και έχει συνεργαστεί με το ΙΝΕΔΙΒΙΜ ως εκπαιδεύτρια. Διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία ως ερευνήτρια και διαχειρίστρια προγραμμάτων μέσα από τη συμμετοχή της σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus+, Horizon2020 & EEA grants) και είναι μέλος ευρωπαϊκών δικτύων [Democracy and Human Rights Education in Europe (DARE) Network, ALL=In Network. Citizenship Learning for Inclusion and Diversity (NECE, Federal Agency of Civic Education, καθώς και του Education on Europe (Focus Group)(funded by Robert Bosch Stiftung)]. Η Δώρα Κατσαμώρη συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΕΦΕ ΄Δημόκριτος’, καθώς και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Wergeland.
Ali Rashidi, Διευθυντής Τμήματος Διεθνούς Συνεργασίας, Folk University, Σουηδία
Ο Ali Rashidi έχει συντονίσει περισσότερα από 80 ευρωπαϊκά έργα και συμμετάσχει σε πάνω από 120 από το 1995.
Από το 2009 μέχρι σήμερα έχει ξεκινήσει περισσότερα από 9 προγράμματα με στόχο την προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Διασφάλισης ποιότητας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EQAVET) σε ένα πρακτικό και επιχειρησιακό μοντέλο για τους παρόχους επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Έχει επίσης ασχοληθεί με τον εκσυγχρονισμό και την εφαρμογή συστημάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σε Ευρωπαϊκό αλλά και διεθνές επίπεδο.
Dr. Richard Parkes, Ιδρυτής και Διευθυντής, Rinova Ltd, Ηνωμένο Βασίλειο
Ο Δρ Richard Parkes είναι ο Ιδρυτής και Διευθυντής της Rinova Ltd, ενός κορυφαίου οργανισμού εκπαίδευσης και ανάπτυξης με έδρα το Λονδίνο. Έχει σχεδιάσει και διευθύνει προγράμματα που έχουν βοηθήσει πάνω από 20.000 νεοφυείς επιχειρήσεις, ΜΜΕ και κοινωνικές επιχειρήσεις και άλλα που έχουν υποστηρίξει πολλές χιλιάδες εκπαιδευόμενους στην ΕΕΚ και την εκπαίδευση ενηλίκων. Είναι επίσης συγγραφέας και συντάκτης ενός ευρέος φάσματος μαθησιακού υλικού και δημοσιεύσεων καθοδήγησης. Με την πάροδο των ετών, διευκόλυνε και συμμετείχε σε περισσότερες από 300 διακρατικές πρωτοβουλίες που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το 2003 διορίστηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ως εμπειρογνώμονας στους τομείς της μάθησης, των δεξιοτήτων και της επιχειρηματικότητας. Υπήρξε επισκέπτης λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Ανατολικού Λονδίνου και στο Πανεπιστήμιο του Middlesex και είναι Βιομηχανικός Συνεργάτης του Κέντρου Ερευνών Μικρών Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Kingston, όπου είναι επίσης μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Σχολής Επιχειρήσεων και Δικαίου.
Τάσος Μάτος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου - ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας
Ο Αναστάσιος Μάτος είναι Φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ Θεσσαλίας και Επιμορφωτής Φιλολόγων στη διδακτική αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων, πεδίο στο οποίο δραστηριοποιείται κατά τη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας. Ο χώρος των επιστημονικών του ενδιαφερόντων αφορά στο μετασχηματισμό της διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων προς μια ανοιχτή / διερευνητική / κριτική προοπτική και η προσέγγισή του στα θέματα αυτά γίνεται από την οπτική της θεωρίας του λόγου και των ταυτοτήτων. Είναι Διδάκτορας του Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο τίτλος της διατριβής του είναι: «Η επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση νέων τεχνολογιών ως πλαισίου διδασκαλίας επιμέρους γνωστικών αντικειμένων: Αναλύοντας τις εμπειρίες φιλολόγων και μαθηματικών και τους τρόπους ανασυγκρότησης των ταυτοτήτων τους». Έχει συμμετάσχει με το ρόλο του επιστημονικού συνεργάτη σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων. Τα τελευταία χρόνια συμμετέχει σε ερευνητικά έργα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας.
Χρήστος Γκόβαρης, Καθηγητής Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ο Χρήστος Γκόβαρης είναι Καθηγητής Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Μετά τις βασικές του σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και στις Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης/Γερμανία εκπόνησε διδακτορική διατριβή στις Επιστήμες της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο του Tubingen/ Γερμανία.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις εξής θεματικές περιοχές: Πολυπολιτισμική κοινωνία και εκπαιδευτικές ανισότητες, εθνοτικές προκαταλήψεις και ρατσισμός, Διαπολιτισμική διδασκαλία και μάθηση.
Ειρήνη Κουφάκη, Ψυχολόγος MSc, PhD, Eπιστημονική Υπεύθυνη Kέντρου Πρόληψης Π.E. ΛAPIΣAΣ - OKANA
Η Ειρήνη Κουφάκη αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ.
Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Liverpool John Moores University, στις Εξαρτήσεις.
Είναι Διδάκτορας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με αντικείμενο της έρευνας την Χρήση Ουσιών και τον Σχολικό Εκφοβισμό κατά τη διάρκεια της Εφηβείας.
Από το 1999 εργάζεται στο Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – ΟΚΑΝΑ, στην αρχή ως Στέλεχος και από το 2011, ως Επιστημονική Υπεύθυνη.
Δημήτρης Δεληγιάννης, Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρισας
Ο Δημήτρης Δεληγιάννης, εργάστηκε ως δάσκαλος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και το 1998 έγινε Προϊστάμενος του Τμήματος Εκπαίδευσης του Θεραπευτικού Κέντρου Εξαρτημένων Ατόμων – ΕΞΟΔΟΣ. Σήμερα είναι καθηγητής-σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Εργάζεται επίσης ως εκπαιδευτής εκπαιδευτών ενηλίκων σε πολλαπλά προγράμματα που έμφαση στην εκπαίδευση για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Από το 2019 είναι Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρισας. Είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση τοπικών και διεθνών δράσεων στον τομέα της «Εκπαίδευσης πολιτών» από τότε που εξελέγη και διορίστηκε από το παγκόσμιο δίκτυο «Πόλεις που Μαθαίνουν» της UNESCO ως η συντονιστική πόλη στον τομέα για τα έτη 2020-2021.