Ομιλητές Επιστημονικής Ημερίδας
Ομιλητές
Στην επιστημονική ημερίδα, θα φιλοξενήσουμε διακεκριμένους ομιλητές με εκτενή εμπειρία και γνώση στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι ομιλητές μας είναι ηγέτες στους τομείς της διασφάλισης ποιότητας και της συμπερίληψης στην επαγγελματική εκπαίδευση και θα μοιραστούν τις καινοτόμες προσεγγίσεις και τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζουν. Ακολουθούν τα βιογραφικά σημειώματα των ομιλητών που θα προσδώσουν κύρος και βάθος στην εκδήλωση.
Νικόλαος Πιτσούλης
Πρόεδρος Εκπαιδευτικού Οργανισμού ΔΗΜΗΤΡΑ
Ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος του Οργανισμού ΔΗΜΗΤΡΑ Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Α.Ε. και επίσημος εκπρόσωπος της εταιρίας σε επιτροπές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε θέματα Επαγγελματικής Κατάρτισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων.
Διαθέτει 35ετή εμπειρία στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη διαχείριση προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης καθώς και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό που απευθύνονται σε εργοδότες, εργαζόμενους, άνεργους και ομάδες που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό, καθώς και στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών καινοτόμων και συμμετοχικών εργαλείων και μεθοδολογιών, σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού, ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών, διαχείριση έργων καθώς και καθοδήγηση και mentoring στον τομέα του του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Έχει συμμετάσχει σε πολλά ευρωπαϊκά και εθνικά προγράμματα σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και με την τεχνολογική ανάπτυξη των φορέων και επιχειρήσεων για την τουριστική ανάπτυξη, τον αειφόρο τουρισμό, τον ιατρικό τουρισμό, την ανάπτυξη έξυπνων τουριστικών προορισμών.
Έχει συμμετάσχει στη σύνταξη και υλοποίηση ευρωπαϊκών πρωτοβουλιών που αφορούν στην εφαρμογή της τεχνολογίας για την προώθηση της τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης.
Πιτσούλης Νικόλαος
Πρόεδρος Εκπαιδευτικού Οργανισμού ΔΗΜΗΤΡΑ
Τσάτσος Αλέξανδρος
Οικονομολόγος - Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας Λάρισας
Ο Δρ. Δημήτρης Κολοκοτρώνης είναι εκπαιδευτικός Β/θμιας εκπαίδευσης, ειδικότητας Πληροφορικής από το 1992
Υπηρέτησε από το 2007 μέχρι το 2018 ως Σχολικός Σύμβουλος, από το 2003 έως το 2006 ως Υπεύθυνος Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών ν. Λάρισας, ενώ διετέλεσε Διευθυντής του ΠΕΚ Θεσσαλίας και Αν. Προϊστάμενος Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Θεσσαλίας. Από το Σεπτέμβριο του 2021 είναι Διευθυντής του 2ου ΔΙΕΚ (2η ΣΑΕΚ) Λάρισας.
Είναι συγγραφέας 6 βιβλίων και πάνω από 120 άρθρων σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ έχει εκατοντάδες ετεροαναφορές στο συγγραφικό του έργο τόσο από την Ελλάδα και όσο και από το εξωτερικό. Η κύρια συγγραφική του ενασχόληση αφορά στη διδακτική μεθοδολογία και την Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων καθώς και στη συγγραφή διδακτικού υλικού για τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το οποίο διανέμεται από το ΥΠΑΙΘ.
Διαθέτει 20ετή διδακτική εμπειρία και στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών και ενηλίκων. Είναι κάτοχος πτυχίου Φυσικής (Α.Π.Θ.), μεταπτυχιακού στην τεχνολογία συστημάτων λογισμικού (τμήμα Πληροφορικής, Univ. of Sheffield), μεταπτυχιακού «Σπουδές στην εκπαίδευση» (ΕΑΠ), μεταπτυχιακού στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης (Παν/μιο Αιγαίου) και Διδακτορικού σε θέματα σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού (Παν/μιο Θεσσαλίας).
Από το 2014 διατελεί ιδρυτικό μέλος & Πρόεδρος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ ).
Κολοκοτρώνης Δημήτρης
Δρ. Πληροφορικής, Πρόεδρος ΕΕΠΕΚ
Η Όλγα Τσιούρβα είναι Περιφερειακή Διευθύντρια ΔΥΠΑ Θεσσαλίας.
Απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών, κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού.
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Εκπαίδευση με τίτλο "Σπουδές στην Εκπαίδευση", (Μ.Ed.) του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στο πρόγραμμα σπουδών «Σπουδές στην Εκπαίδευση».
Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων στο ΕΚΔΔΑ. Διαθέτει πολυάριθμες συμμετοχές σε ελληνικά και διεθνή Συνέδρια
Τσιούρβα Όλγα
Στέλεχος ΔΥΠΑ, (Πρώην Περιφερειακή Διευθύντρια ΔΥΠΑ)
Ο Αλί Ρασίντι έχει συντονίσει περισσότερα από 80 ευρωπαϊκά έργα και έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 120 από το 1995. Από το 2009 μέχρι σήμερα έχει ξεκινήσει περισσότερα από 9 προγράμματα με στόχο την προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Διασφάλισης ποιότητας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EQAVET) σε ένα πρακτικό και επιχειρησιακό μοντέλο για τους παρόχους επαγγελματικής εκπαίδευσης. Έχει επίσης ασχοληθεί με τον εκσυγχρονισμό της ΕΕΚ στη Ρωσία, τη Λευκορωσία, την Ουκρανία και τη Σρι Λάνκα.
Ali Rashidi
Διευθυντής Τμήματος Διεθνούς Συνεργασίας Folk University, Ουψάλα, Σουηδία
Ο Γεώργιος Τράντας είναι πτυχιούχος Θεολογίας και Φιλοσοφίας με μεταπτυχιακές σπουδές στις ήπιες ψηφιακές δεξιότητες στην εκπαίδευση
Ως δημοσιογράφος έχει εργαστεί σε μέσα ενημέρωσης στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Λάρισα. Διετέλεσε μέλος της Ένωσης Συντακτών Ραδιοτηλεοπτικών Μέσων και του Ομογενειακού Πρακτορείου Ειδήσεων. Ως πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων διδάσκει από το 1992 σε δημόσιες και ιδιωτικές δομές. Είναι γραμματέας του συλλόγου Διέξοδος και ιδρυτής της Κίνησης Πολιτών "Λάρισα η πόλη μου". Τέλος, είναι συγγραφέας τριών βιβλίων.
Τράντας Γιώργος
Εκπαιδευτής ενηλίκων, Διευθυντής εκπαιδευτικών δομών φυλακής Λάρισας
Η Βασιλική Μακρυδάκη σπούδασε Ψυχολογία στο Α.Π.Θ. και εξειδικεύτηκε στη Συμβουλευτική Ψυχολογία (ΜSc) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας από όπου αποφοίτησε με Άριστα. Είναι Υπ. Διδάκτωρ του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και εκπαιδευόμενη Συνθετική Ψυχοθεραπεύτρια (Αλυπίας τέχνη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
Το 2021 έλαβε υποτροφία από την Επιτροπή Ερευνών (ΕΛΚΕ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για τη διεξαγωγή της παρακάτω ποιοτικής έρευνας: «Οι εμπειρίες γυναικών με αναπηρία στον εργασιακό χώρο». Ακόμη, το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει δημοσιεύσεις σχετικές με τον σχολικό εκφοβισμό σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά. Επίσης, έχει συμμετάσχει με προφορικές ανακοινώσεις και βιωματικά εργαστήρια σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια ψυχολογίας. Εργάζεται ιδιωτικά ως Συμβουλευτική Ψυχολόγος. Από το 2018 συνεργάζεται με το Εργαστήρι Ζωής του Κέντρου Πρόληψης Ο.ΚΑ.ΝΑ. ΠΕ Λάρισας. Εργάζεται ως επόπτρια μεταπτυχιακών φοιτητών/ριών στο ΠΜΣ της «Συμβουλευτικής Ψυχολογίας» του Π.Θ. Στο παρελθόν εργάστηκε στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης Φοιτητών/ριών (ΚΕ.ΣΥ.ΨΥ.Σ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στο πεδίο της παιδικής προστασίας με ασυνόδευτους ανηλίκους.
Μακρυδάκη Βάσια
Ψυχολόγος, MSc, Υπ. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Η Κέλλυ Γεροστέργιου, είναι Προϊσταμένη Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης της Δ.ΥΠ.Α. Θεσσαλίας και Υπ. Διδάκτωρ Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο ΑΠΘ. Διαθέτει συνολικά 21 έτη επαγγελματικής εμπειρίας στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων, της επαγγελματικής κατάρτισης, της ενδυνάμωσης νέων και ευάλωτων ομάδων και της συμβουλευτικής προσανατολισμού. Είναι κάτοχος εκπαιδευτικής επάρκειας. αξιολογήτρια και εκπαιδεύτρια εκπαιδευτών ενηλίκων σε ΚΔΒΜ ΑΕΙ. Είναι μέλος επιστημονικών ενώσεων, όπως ΕΕΠΕΚ και Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Σχεδίου Δράσης “Λάρισα, η Πόλη που Μαθαίνει” και της επιστημονικής ομάδας του Πανεπιστημίου των Πολιτών του Δήμου Λαρισαίων. Συμμετέχει σε συνέδρια, πρωτοβουλίες και δράσεις, έχει συγγράψει εκπαιδευτικά εγχειρίδια για συμβούλους και εκπαιδευτές ενηλίκων ενώ διαθέτει πλήθος ωρών επιμόρφωσης σε θέματα σχετικά με το πεδίο της. (k.gerostergiou@dypa.gov.gr kgerost@yahoo.gr ).
Γεροστέργιου Κέλλυ
Προϊσταμένη Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΔΥΠΑ
H Ειρήνη Κουφάκη αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ.
Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Liverpool John Moores University, στις Εξαρτήσεις.
Είναι Διδάκτορας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με αντικείμενο της έρευνας την Χρήση Ουσιών και τον Σχολικό Εκφοβισμό κατά τη διάρκεια της Εφηβείας.
Από το 1999 εργάζεται στο Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – ΟΚΑΝΑ, στην αρχή ως Στέλεχος και από το 2011, ως Επιστημονική Υπεύθυνη
Κουφάκη Ειρήνη
Ψυχολόγος, Msc, PhD Επιστημονική Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης ΟΚΑΝΑ
Ο Arturo Campanella διαθέτει αποδεδειγμένο ιστορικό στη διαχείριση της εκπαίδευσης.
Σήμερα ενεργεί ως σύμβουλος εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Στο παρελθόν υπηρέτησε ως επιθεωρητής σχολείων στο Υπουργείο Παιδείας, στην περιοχή Friuli Venezia Giulia.
Πριν από το 1993 εργάστηκε ως διευθυντής σχολείου για δεκαεπτά χρόνια.
Ο Arturo έχει συγγράψει σημαντικά έργα σε εκπαιδευτικά και οργανωτικά θέματα. Έχει σχεδιάσει και συντονίσει πολλά ευρωπαϊκά και εθνικά εκπαιδευτικά προγράμματα, έχει συμμετάσχει σε υπουργικές και περιφερειακές ομάδες εργασίας. Επιπλέον, υπήρξε μέλος επιστημονικών και διοικητικών επιτροπών σε εθνικό επίπεδο. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην αρχιτεκτονική από το Πανεπιστήμιο «La Sapienza» της Ρώμης.
Campanella Arturo
Σχολικός Επιθεωρητής, Περιφέρεια Βένετο, Ιταλία
Μαρία Κουτίβα MSc, PhD.
H Μαρία έχει εκτενή εμπειρία στον τομέα της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, της διοίκησης έργων και της εκπαίδευσης ενηλίκων. Κατέχει διδακτορικό δίπλωμα στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων, με έμφαση στην ευημερία των εργαζομένων και τη δημιουργία νέας γνώσης, ενώ έχει επίσης ολοκληρώσει δύο μεταπτυχιακά προγράμματα σε σπουδές οργανισμών και ανθρώπινου δυναμικού.
Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας, έχει ασχοληθεί ενεργά με τη διαχείριση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, με κύριες αρμοδιότητες την υποβολή προτάσεων, τη συμμετοχή σε διεθνείς συναντήσεις, τη διεξαγωγή αναλύσεων αναγκών και τη διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων. Έχει διαχειριστεί έργα που επικεντρώνονται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και την προώθηση της κοινωνικής ένταξης σε τομείς όπως ο τουρισμός, η επιχειρηματικότητα και η δημόσια διοίκηση.
Παράλληλα, έχει εργαστεί ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων σε θέματα που περιλαμβάνουν τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, την ποιότητα στην εκπαίδευση, τη βιωσιμότητα, την κυκλική οικονομία και την επιχειρηματικότητα. Έχει επίσης συμβάλλει στη δημιουργία εκπαιδευτικών υλικών και μεθόδων στο πλαίσιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Στον τομέα της έρευνας, η Μαρία έχει ασχοληθεί με θέματα που αφορούν την εργασιακή ευημερία, την επαγγελματική εξουθένωση και την αποδοτικότητα των πρακτικών ανθρώπινου δυναμικού, με αρκετές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά.
Κουτίβα Μαρία
MSc, PhD
Η Antonella Calcagni είναι έμπειρη επαγγελματίας στον τομέα της εκπαίδευσης με ισχυρό υπόβαθρο στη διαχείριση έργων, ιδίως σε διεθνή προγράμματα και προγράμματα Erasmus+.
Έχει διατελέσει σε διάφορους ρόλους, μεταξύ των οποίων πρόεδρος εξεταστικών επιτροπών και συντονίστρια διαπολιτισμικών προγραμμάτων στην περιοχή Abruzzo. Διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στη διδασκαλία αγγλικών και γαλλικών, στο συντονισμό ψηφιακών και διαπολιτισμικών εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών και εργάζεται ως δημοσιογράφος. Η Calcagni είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην οργάνωση και διαχείριση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και πιστοποιήσεων στην αγγλική και τη γαλλική γλώσσα . Είναι επίσης δημοσιευμένη συγγραφέας και μεταφράστρια.
Calcagni Antonella
Eπαγγελματίας στον τομέα της εκπαίδευσης, Ιταλία.
Η Όλγα Μπαλαμπέκου είναι ειδική παιδαγωγός και ψυχολόγος. Από το 2020 μέχρι και σήμερα είναι η Προϊσταμένη του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Λάρισας. Σπούδασε παιδαγωγικά στην Αρσάκειο Παιδαγωγική Ακαδημία Παλαιού Ψυχικού στην Αθήνα και στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο. Στη συνέχεια σπούδασε ψυχολογία στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ στη Θεσσαλονίκη και έλαβε πτυχίο ψυχολογίας και άδεια άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου. Παρακολούθησε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή στο Διδασκαλείο «Δημήτρης Γληνός» του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ και έλαβε δίπλωμα διετούς μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Στα πλαίσια των μεταπτυχιακών της σπουδών, παρακολούθησε το πρόγραμμα «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο καθώς και δεύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Σπουδές στην Εκπαίδευση» της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΕΑΠ, από όπου έλαβε τα ανάλογα μεταπτυχιακά διπλώματα ειδίκευσης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα σχετίζονται με τα συναισθήματα των παιδιών, τα κίνητρα μάθησης και τις μαθησιακές δυσκολίες. Συμμετέχει συχνά με προφορικές ή αναρτημένες ανακοινώσεις σε συνέδρια παιδαγωγικής, ειδικής αγωγής και ψυχολογίας. Έχει πιστοποιημένες γνώσεις στις ΤΠΕ, στην αγγλική και ισπανική γλώσσα. Ως προς τη διδακτική εμπειρία της και πριν από το διορισμό της είχε εργασθεί σε σχολεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης στη Λάρισα. Στη συνέχεια εργάστηκε ως δασκάλα σε σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης, ως υπεύθυνη Ολοημέρου και με ομάδα μαθητών/ριών Roma. Στα πλαίσια της ειδικής αγωγής εργάστηκε σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης ΣΜΕΑΕ και ως υπεύθυνη τμημάτων ένταξης. Ως αποσπασμένη εκπαιδευτικός από το ΥΠΑΙΘΑ στο εξωτερικό, εργάστηκε σε δύο ιδιωτικά σχολεία των Η.Π.Α., στο Σικάγο του Ιλλινόις, διδάσκοντας την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα. Ως προς τη διοικητική εμπειρία της, είχε αναλάβει τη διοικητική υποστήριξη του Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (τ. Τ.Ε.Ι. Λάρισας) και την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus για πέντε ακαδημαϊκά έτη. Διετέλεσε Διευθύντρια σχολικών μονάδων γενικής και ειδικής αγωγής. Ήταν μέλος ή Πρόεδρος σε ΕΔΥΕπιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (πρώην ΕΔΕΑΥ), συντονίστρια ΣΔΕΥ- Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, τακτικό μέλος του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) Θεσσαλίας, μέλος της Περιφερειακής Ομάδας Δράσεων Πρόληψης (ΠΟΔΠ) για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό, εξετάστρια στην παραγωγή προφορικού λόγου στην ελληνική γλώσσα για ιθαγένεια του Υπουργείου Εσωτερικών, μέλος επιτροπής εξέτασης μαθητών/ριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις και μέλος σε άλλες επιτροπές. Από το 2020 μέχρι και σήμερα είναι Προϊσταμένη στο Κ.Ε.Σ.Υ. και μετέπειτα ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ. Λάρισας
Μπαλαμπέκου Όλγα
Eιδική παιδαγωγός και ψυχολόγος, Προϊσταμένη ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λάρισας
Ο Χρήστος Μπίγγος είναι εκπαιδευτικός Μηχανολόγος Μηχανικός με τριαντακοεντή διδακτική εμπειρία και τα τελευταία δέκα χρόνια έχει απασχοληθεί σε διοικητικές θέσεις των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Σήμερα είναι Διευθυντής στο 1ο ΕΠΑ.Λ Λάρισας.
Κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα ειδίκευσης στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων», σχολή Ανθρωπιστικών σπουδών, 2011, ΕΑΠ. Και Πτυχίο Εκπαιδευτικού Τεχνολόγου Μηχανολόγου Μηχανικού, 1999, Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. Είναι απόφοιτος του από το 3ου Γενικού Λυκείου Λάρισας.
Έχει χρηματίσει υπεύθυνος του Γραφείου Σύνδεσης με την αγορά εργασίας (ΓΡΑΣΥ) και έχει απασχοληθεί ως εξωτερικός συνεργάτης στο ΤΕΙ Λάρισας για επτά έτη. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής Ενηλίκων και διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία σε Δημόσιες και ιδιωτικές δομές κατάρτισης.
Μιλά Αγγλικά και Γαλλικά και έχει λάβει μέρος ως επιμορφούμενος σε διάφορα σεμινάρια διοίκησης, συμβουλευτικής, εκπαιδευτικά και ειδικότητας μηχανολόγου.
Διαθέτει συγγραφικό έργο Καύσιμα Λιπαντικά. Αθήνα: Μακεδονικές Εκδόσεις (ISBN: 960-319-163-9) και Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. Λάρισα: Ε.ΚΕ.ΤΕ. (ISBN:978-618-85613-7-3)
Είναι μέλος του Συμβουλίου Σύνδεσης με την Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Μπίγγος Χρήστος
Διευθυντής 1ο ΕΠΑΛ Λάρισας
Ο Κωνσταντίνος Σιώμος είναι Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων και Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα: "Εθισμός των εφήβων στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και το Διαδίκτυο: Ψυχιατρικά συμπτώματα και διαταραχές ύπνου".
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική. Υπήρξε υπεύθυνος σχεδιασμού και οργάνωσης, του πρώτου στην Ελλάδα Ειδικού Ψυχιατρικού Ιατρείου για τον εθισμό στο Διαδίκτυο, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης από τον Σεπτέμβριο του 2008 ως τον Απρίλιο του 2010, ενώ από τον Ιανουάριο του 2019 ως σήμερα οργάνωσε την λειτουργία ειδικού επίσης ψυχιατρικού ιατρείου για τον εθισμό στα ηλεκτρονικά παιχνίδια (GAMING DISORDER) στην Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το 2008 και το 2011, κλήθηκε ως εξειδικευμένος επιστήμονας μετά από τιμητική πρόσκληση της Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας και της Μόνιμης επιτροπής Ισότητας, νεολαίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Βουλής αντίστοιχα και συμμετείχε στις εργασίες της, καταθέτοντας τα στοιχεία των ερευνών του για τον εθισμό των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς και προτάσεις, για τον σχεδιασμό μιας Εθνικής πολιτικής για την πρόληψη των νέων από τους κινδύνους των Νέων Τεχνολογιών. Έχει πάνω από 30 δημοσιεύσεις σε Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά και πολυάριθμες ανακοινώσεις σε Διεθνή και Ελληνικά Συνέδρια. Διδάσκει το μάθημα της Παιδοψυχιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας από το 2021. Επίσης παρέχει διδακτικό έργο από το Σεπτέμβριο του 2016 ως σήμερα σε 5 ΜΠΣ των πανεπιστημίων ΕΚΠΑ, ΑΠΘ και ΠΘ. Είναι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο. Από την ίδρυση της Εταιρείας το Νοέμβριο του 2008 έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 500 ενημερώσεις του κοινού και σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες απευθυνόμενες σε επαγγελματίες υγείας και εκπαίδευσης σχετικά με το φαινόμενο σε Ελλάδα και Κύπρο. Επίσης οργάνωσε τα πέντε Διεθνή Συνέδρια, της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο. Επιμελήθηκε την έκδοση τριών συλλογικών έργων με θέματα α) Έρευνα-πρόληψη-αντιμετώπιση των κινδύνων στη χρήση του διαδικτύου (2011), β) Εθισμός στο διαδίκτυο και άλλες διαδικτυακές συμπεριφορές υψηλού κινδύνου (εκδόσεις Λιβάνη 2012) και γ) Οφέλη και κίνδυνοι στη χρήση του διαδικτύου (2013). Ο κ. Κωνσταντίνος Σιώμος σήμερα, παρέχει κλινικό έργο ως Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, στις πόλεις των Αθηνών και της Λάρισας.
Σιώμος Κωνσταντίνος
Ψυχίατρος παιδιών & εφήβων MD, MSc, PhD